בהמשך גלישתך באתר את/ה מסכימ/ה לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו.
ביט
דיגיטל
תשלומים

Upay – הכי משתלם, לאן שלא ת-Bit

הלקוחות שלכם אוהבים לשלם ב-Bit. זה נוח, קל ופשוט וזמין להם ממש כמו להפעיל את הטלפון הנייד. העניין הוא, שבניגוד ללקוח שמשלם והולך, אתם כבעלי עסק, צריכים לעבוד מסודר ומאורגן ולהיות בשליטה על העסקאות שמבוצעות אצלכם, כולל הוצאת חשבוניות וקבלות כחוק.

אז מה עושים? מצטרפים ל-Upay ונהנים ממערכת שנותנת לכם את כל היתרונות המוכרים של שימוש ב-Bit, יחד עם רמה של סדר, תכנון וארגון שלא הכרתם.

עם Upay אתם נהנים משליטה מלאה, משקיפות ומביטחון במערכת הסליקה שלכם, ממש במרחק נגיעה. הכל פרוש מסודר ומאורגן לפניכם תחת קורת גג אחת, עם יכולת להוציא קבלות וחשבוניות ללקוחותיכם, ולסלוק גם בסכומים גבוהים ללא כל מגבלה. כך, אתם נהנים מהפשטות של אפליקציית Bit וגם מהייעודיות של מערכת Upay שמותאמת באופן מלא לעוסקים מורשים, לעוסקים פטורים וכמובן לחברות.

איך זה עובד? מאוד פשוט: מזינים את מספר הטלפון הנייד של הלקוח ואת סכום החיוב – והחיוב יישלח ל- Bit של הלקוח. לאחר מכן, תראו את העסקה במערכת ה-UPAY שלכם.

הצטרפו כבר היום לבתי העסק הרבים שכבר סולקים ב-Bit עם Upay באופן מסודר, מאורגן וחלק יותר. זה משתלם לכם, איך שלא תBitו על זה.

דברו איתנו

זמינים בווטסאפ:
‍א'-ה' 09:00-17:00 יום שישי עד 13:00

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

פרטיך נשלחו בהצלחה.
ניצור איתך קשר בהקדם 🙏🏼
משהו השתבש בשליחת הטופס.