בהמשך גלישתך באתר את/ה מסכימ/ה לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו.
מדריך
שירות לקוחות
תשלומים
סליקה

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים חברת סליקה?

לפני שאתם מחליטים עם איזו חברת סליקה לעבוד, יש כמה דברים שאתם חייבים לברר, כדי לקבל את השירות, המגוון והאמצעים הטכנולוגיים הטובים ביותר הקיימים בשוק.

בעמלת הקמה – בשביל מה אתם משלמים?
קשה לדעת כמה יכניס העסק החדש וחברות רבות גובות עמלה הקמה ששאינה נחוצה באמת, ככה שלכם מומלץ לבחור בספק שמתחייב לשירות טוב וארוך טווח ולא בונה עליכם רק עבור עמלת הקמה וגובה מכם כסף רק כדי להתחיל לעשות אתכם עסקים.

מינימום חודשי – מי צריך אותו בכלל?
חברות לא מעטות דורשות מכם לסלוק סכום מינימום חודשי ואם לא תצליחו, ייתכן ותיאלצו לשלם קנס. ומה אם תרצו לצאת לחופש? מה אם יהיו שינויים לא צפויים בעסק? מומלץ שלא לעבוד מול חברה שדורשת מינימום סליקה חודשי

עמלות גבוהות מדי? אל תתקרבו
מאד חשוב לדאוג לעמלות טובות שמתאימות לגודל העסק, לאופיו וליכולותיו.בדקו שהעמלה בחברה שאתם עובדים מולה, תקינה, סבירה ומתאימה לכם.

מתי יגיע הכסף?
כשאתם סולק באשראי הכסף לא מגיע אליכם מיד. כדאי לבחור בספק שיודע להתאים לכם את מועד הגעת הכספים לעסק לפי הצרכים שלכם. תשלום תוך 24 שעות בימי עסקים הוא דרך זריזה ביותר לקבל תשלום וגם תשלום תוך שבעה ימי עסקים נחשב תשלום נוח, הכול על פי לוח זמנים שתואם את האפיון ואת הצרכים שלכם.

ואיך השירות?
גם אם בחרתם את ספקית סליקה שנראית טוב על הנייר, אם אין לה צוות מסור, מנוסה ומיומן, מוקד עם שירות ובית אמין והוגן לפנות אליו, זה לא טוב מספיק. חברת הסליקה צריכה להיות שם בשבילכם עם פתרונות ותשובות כל הזמן ובכל עניין. בכל מקרה, בענף שבו חברות באות ונעלמות בתדירות גבוהה, עדיף לבחור חברה שעושה את זה כבר שנים רבות, צברה נסיון ומכירה לעומק את השוק, את האפשרויות ואת הטכנולוגיות החדשות שצצות חדשות לבקרים. בקיצור – חברה שנותנת לכם מגוון שירותים, פתרונות ויתרונות תחת קורת גג אחת.

ואפליקציה... יש?
חברות רבות עדיין לא התקדמו לאפליקציה משלהן. אתם צריכים חברה עם אפליקציה מתקדמת ש מאפשרת לכם לקבל אשראי מכל מקום, בכל זמן, בקלות ובקליק, ולהציע ללקוח לשלם גם באמצעות bit, ולעשות הכל במהירות ובקלות, בלחיצת כפתור.

לסיכום, יש הרבה קריטריונים לבחירת חברת סליקה, אך בראש ובראשונה עליכם לוודא שאתם בוחרים חברה שתראה אתכם, ולא את השורה התחתונה של העסק שלכם.לכן אנחנו ב-Upay דואגים לכל הצרכים הפינניסים מול הלקוחות הנאמנים של העסק שלכם, וכמובן מולכם – הסולקים.

דברו איתנו

זמינים בווטסאפ:
‍א'-ה' 09:00-17:00 יום שישי עד 13:00

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

פרטיך נשלחו בהצלחה.
ניצור איתך קשר בהקדם 🙏🏼
משהו השתבש בשליחת הטופס.